پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250992
زلزله صبح امروز در چلگرد خسارت جاني نداشت/ ارزيابي خسارت هاي وارده نيازمند وقت است
تاریخ انتشار : 1400/07/12
نمایش : 1252
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با وجود اينکه زلزله تلفات جاني نداشت ولي عده اي زخمي شدند و به واحدهاي مسکوني و تاسيسات خسارت هايي وارد شده که در حال ارزيابي آن هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛  اظهار کرد: ساعت 6 و 10 دقيقه صبح در مرز بين اين استان و خوزستان در منطقه چلگرد شهرستان کوهرنگ در عمق 10 کيلومتري زمين و در دل کوه ها و روستاهاي عشايري اين استان زلزله رخ داد.

وي افزود: گزارش هاي اوليه حاکي از آن است که اين زلزله خسارت جاني نداشت ولي چون منطقه کوهستاني و روستايي است شهر بشدت لرزيده است.
 
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: چون منطقه کوهستاني است اکيپ هاي ارزياب به منطقه اعزام شد و ما هم از مرکز استان عازم شهرستان کوهرنگ هستيم.
 
عباسي عنوان کرد: با وجود اينکه زلزله تلفات جاني نداشت ولي عده اي زخمي شدند و به واحدهاي مسکوني و تاسيسات خسارت هايي وارد شده که در حال ارزيابي آن هستيم.
 
وي خاطرنشان کرد: با مديريت بحران استان خوزستان نيز ارتباط گرفته شد، وضعيت اين استان نيز مشابه چهارمحال و بختياري است چون زلزله در مرز اين استان و خوزستان رخ داده است.
 
استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: زمان لازم است تا ارزيابي ها دقيق انجام شود.
 
عباسي به مردم توصيه کرد: صبر و حوصله داشته باشند، قطعا خسارات زلزله به واحدهاي مسکوني بررسي شده و براي رفع آن ها کمک مي شود.
 
وي اضافه کرد:رئيس جمهور نيز در پيامي جوياي وضعيت زلزله و منطقه شدند که نشان از حساسيت وي در اين خصوص است.
 
انتهاي پيام /1031ج 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html